СИСТЕМА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Анотація
Анотація. Проблеми захисту прав споживачів набувають гостроти та актуальності, особливо в умовах війни. У статті визначено, що захист прав та законних інтересів споживачів страхових послуг повинен бути пріоритетним для регулятора, оскільки забезпечений законодавством, відповідно до якого держава зобов’язана захищати права споживачів, проводити контроль за якістю страхових послуг та виконанням їх умов. Розглянуто статистику звернень споживачів страхових послуг до НБУ. Переважно порушення прав споживачів фіксуються зі сторони страхових компаній щодо якості страхових послуг, їх надання, неправдивого розрахунку з метою приховування страхових тарифів та комісійних винагород. Наявність в Україні низької фінансової обізнаності громадян щодо законодавчо визначеної системи захисту прав споживачів, недовіри населення до страхових компаній, неналежного регулювання страхового ринку впливають на малу ефективність та дієвість механізму захисту прав споживачів страхових послуг в Україні.
Ключові слова: система захисту прав споживачів, споживач страхових послуг, страхова компанія, регулятор, права та інтереси.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.