BIG DATA В IНДУСТРІЇ 4.0: ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТІВ

Larysa Nozdrina

Анотація


Анотація. В статті описано сутність і тренди розвитку Індустрії 4.0 в світі та Україні. Описано особливості Big Data як складової Індустрії 4.0, що не піддається обробці класичними методами, та небхідність її аналітики. Подано покрокову методологію цього аналізу та досвід світових компаній-лідерів з різних сфер економіки. З’ясовано основні принципи проєктного підходу до запровадження технологій Big Data для потреб Індустрії 4.0. Запропоновано огляд реалізованих під час досліджень у Львівському національному університеті ім. І. Франка проєктів Big Data з сфер рітейлу (Trade Promotion Management) та банківської діяльності (Client Ingress). Описано підходи до реалізації такого виду проєктів та їх характеристики. Запропоновані рекомендації розгортання   Індустрії 4.0  в Україні та підходи до реалізації проєктів Big Data.

Ключові слова: Індустрія 4.0, Big Data, проєкти, програмний застосунок, архітектурне рішення, KPI, дашборд.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.