РОЛЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ АНАЛІТИКИ ДАНИХ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Анотація
Анотація. У статті розглянуто останні тенденції технологічних змін у прийнятті управлінських рішень із застосуванням бізнес-аналітики. Автори показують можливість використання аналітики даних не лише для аналізу наявної статистичної інформації, але й для підвищення ефективності рішень, з якими стикається керівництво підприємства під час повсякденної діяльності. Автори наголошують, що бізнес-аналітика дозволяє відстежувати задоволеність клієнтів шляхом аналізу відгуків клієнтів або ефективності обслуговування клієнтів, а чітке уявлення про поточну ситуацію (на основі аналітичних даних) допомагає заощадити час, який можна використати на іншу господарську діяльність. Крім того, керівництво може використовувати дані аналітики даних, щоб швидко визначити, які операції призводять до найкращих результатів, а які сфери працюють слабше.
Аналітику даних можна визначити як науку про аналіз необроблених даних, щоб зробити висновки щодо цієї інформації, тобто аналіз даних – це процес перетворення зібраних певних даних у значущу інформацію. Запровадивши правильні інструменти звітності та знаючи аналітику даних, менеджери можуть приймати рішення, які сприятимуть розвитку бізнесу. Серед основних переваг, які може принести організації аналіз даних (інформації), є: прийняття обґрунтованих рішень, зниження витрат та орієнтована на клієнта поведінка. З управлінської точки зору аналітика даних допомагає приймати рішення на основі фактів, цифр і статистики і виключає інтуїтивні моделі ухвалення управлінських рішень.
Також у статті описано чотири ключові етапи аналізу даних: визначення потреби в даних – це процес збору даних, організації та аналізу даних. Обґрунтовано, що прийняття рішень на основі даних стимулюватиме розвиток бізнесу і зробить його більш адаптованим до постійно змінного бізнес-середовища.
Ключові слова: дані, аналітика даних, аналіз даних, управління, прийняття рішень, великі дані, бізнес.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.