РОЛЬ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВА

Halyna Tybinka, Oksana Bulyk, Halyna Matskiv

Анотація


Анотація. В статті проаналізовано поняття антикризового маркетингу, його мету та роль у формуванні стратегії управління підприємством. Окреслено пункти, за якими можна перевірити ефективність маркетингової стратегії і провести її аудит. Означено план антикризового реагування, що може ефективно відновити роботу підприємства. Охарактеризовано основні завдання, структуру та ключові елементи антикризового управління. Маркетингова стратегія підприємства в період здійснення процедури фінансового оздоровлення направляється на максимальну адаптацію виробничо-збутового процесу до вимог ринку. Враховуючи різноманітні цілі, завдання маркетингу, стан ринку та етап кризи на підприємстві, запропоновані варіанти маркетингової стратегії. Окреслено поняття «стратегічний маркетинг» та «стратегічне планування» та його важливість у  процесі маркетингового антикризового менеджменту.

Ключові слова: антикризовий маркетинг, стратегічне планування, управління, підприємство, стратегія.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.