МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Alla Stepanova

Анотація


Анотація. Досліджуються теоретичні та практичні підходи до створення та оцінки інвестиційної стратегії за допомогою інструментів стратегічного менеджменту. Практичне формування та застосування інвестиційної стратегії повинні проходити через кілька етапів та інтегруватися в загальну стратегію підприємства. Один із підходів до інвестиційного стратегування полягає в тому, що його слід визначати як частину загальної стратегії підприємства, розглядаючи його як ресурс та функціональний елемент. Застосування моделі GE/McKinsey для стратегічного позиціонування інвестиційного забезпечення компанії на прикладі підприємства у сфері охорони здоров'я продемонструвало ефективність інструментів стратегічного менеджменту у визначенні результативності розробленої інвестиційної стратегії, незважаючи на недоліки суб'єктивної експертної оцінки.

Ключові слова: інвестиційна стратегія, інвестиційна політика, конкурентоспроможність підприємства, стратегічний інструментарій, модель GE/McKinsey.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2023.49.0.4908

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.