Складові управління діловою репутацією банку в сучасних умовах
Анотація
Анотація. Розглянуто наукові основи управління діловою репутацією банку в сучасних умовах. Розкрито зміст терміна «ділова репутація банку» як об’єкта управління, що є комплексним поняттям, формується за результатами діяльності банку і розкривається через бренд, імідж, репутацію керівників та власників істотної участі, а також фінансову стійкість банку.
Обґрунтовано необхідність здійснювати управління діловою репутацією банку та детально проаналізовано його складові: формування ділової репутації банку; аналіз та оцінка ділової репутації банку; підтримка та захист ділової репутації банку в процесі діяльності. Визначені елементи процесу формування ділової репутації банку: місія і стратегія банку; процедури і стандарти; банківські продукти; персонал; реклама, соціальна активність; громадська думка. Досліджено методи оцінки ділової репутації банку. Подані пропозиції щодо підтримки та захисту ділової репутації банку в процесі його діяльності.
Ключові слова: управління, банк, ділова репутація банку, бренд, імідж, фінансова стійкість банку.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2022.48.0.480813
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.