Cancel culture: культура скасування

Halyna Mysak

Анотація


Анотація. У даній статті розглянуто та розкрито ключові аспекти культури скасування, зроблено оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку даного поняття. Об’єктом дослідження представлені категорії, особливості та аспекти культури. Культура подана у статті як колективне явище, що визначає цінності й значення, спільні для всіх членів групи. Під час аналізу узагальнено, що деякі дослідники розглядають «культуру скасування» як феномен, коли велика кількість людей, зазвичай поєднаних певними цінностями чи особливостями світогляду, вирішують «викинути» з особистого чи професійного життя людину, компанію чи продукт – не споживати, не говорити, не взаємодіяти, не купувати.

Розглянуто також поняття «ціннісно-чутливі аудиторії», які складають велику кількість ринків, на яких домінують відомі компанії, оскільки, на нашу думку, щоб бути об’єктом скасування, потрібно бути знаним та пізнаваним. Ціннісно-чутлива аудиторія у нашому дослідженні подана як аудиторія, яка у купівельному рішенні керується не лише ціною продукту чи послуги, а й низкою дотичних факторів, а саме: підходом компанії до ведення бізнесу, відповідальності тощо.

Здійснено аналіз формування і розвитку культури скасування на сучасному українському ринку.

Ключові слова: культура; культура скасування; закенселити; ціннісно-чутливі аудиторії; репутація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2022.48.0.4804

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.