МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ АГРАРНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ДО УМОВ ВОЄННОГО СТАНУ

Yevhen Mayovets, Yulia Velychko

Анотація


Анотація. У статті здійснено маркетинговий аналіз аграрного ринку України в I кварталі 2022 року, тобто з урахуванням впливу військових потрясінь на економічну систему країни. З цією метою розглянуто методологію маркетингового аналізу ринку, його типи та систему складових. Встановлено, що нині найбільш доцільним є проведення оперативного маркетингового аналізу. Проаналізовано структуру зміни споживчих цін і частку продукції сільськогосподарських підприємств у структурі імпорту та експорту України. Наведено результати опитування 838 сільськогосподарських підприємств щодо перспектив розвитку їх ділової активності. На основі динаміки факторів, що стримували сільськогосподарську діяльність в Україні протягом 2012 ­– I півріччя 2022 року запропоновано шляхи адаптації аграрного ринку до умов воєнного стану.
Ключові слова: аграрний ринок, оперативний маркетинговий аналіз, Україна, споживчі ціни, попит, пропозиція, імпорт, рослинництво, тваринництво, експорт, війна, фактор впливу.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2022.47.0.4711

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.