АНАЛІЗ ФОРМУЛИ РАНЖУВАННЯ ОГОЛОШЕНЬ ЯК ФАКТОРА ВПЛИВУ НА ВАРТІСТЬ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ КОРПОРАЦІЇ “META PLATFORMS”

Iryna Horodniak, Liliia-Olha Khomits, Anastasiia Terendii

Анотація


Анотація. У статті окреслено поняття «таргетована реклама» у трактуванні відомими науковцями та практиками. Окреслено фактори визначення вартості таргетованої реклами. Розглянуто особливості побудови спеціалізованої рекламної платформи Facebook Ads Manager, яку використовують підприємці для здійснення маркетингових комунікацій таргетованою рекламою в соціальних мережах корпорації Meta Platforms. Окреслено типи закупівлі рекламного простору Meta та їхні головні відмінності. Проаналізовано особливості та механізм роботи типу закупівлі «Аукціон». Графічно побудовано та описано формулу ранжування оголошень в типі закупівлі «Аукціон» на платформі Facebook Ads Manager. Описано кожну складову формули та її вплив на формування вартості реклами. Сформована важливість визначення та врахування всіх особливостей формули ранжування оголошень в Facebook Ads Manager для контролю показників реклами, оптимізації витрат та отримання найкращих результатів від комунікацій таргетованою рекламою.
Ключові слова: таргетована реклама, вартість реклами, типи закупівля, стратегії ставок, Meta Platforms, Facebook Ads Manager.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.