ІНФОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Анотація. Організування продуманої системи формування управлінських компетентностей молодих фахівців обумовлена якістю та процесом надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Тому, важливим є налагодження інформаційного й аналітичного забезпечення, моніторингу формування управлінських компетентностей молодих фахівців у закладах вищої освіти.
Метою статті є обґрунтування концептуальних основ побудови інфологічної моделі формування управлінських компетентностей молодих фахівців у закладах вищої освіти.
У дослідженні запропоновано інфологічну модель формування управлінських компетентностей молодих фахівців, яка сприяє забезпеченню безперервного розвитку здобувачів вищої освіти та потребує інтерактивної взаємодії усіх функціональних елементів системи управління закладом вищої освіти. Розроблено змістовно-просторову модель інформаційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компетентностей молодих фахівців, що є основою інформаційно-аналітичного забезпечення інфологічної моделі формування управлінських компетентностей молодих фахівців у процесі управління закладом вищої освіти. Робота інформаційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компетентностей молодих фахівців, пов’язана із підсистемою моніторингу й адаптування та повинна підтримуватись завдяки автоматизованій інформаційній системі управління закладом вищої освіти. Представлено процес інтеграції інформаційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компетентностей молодих фахівців до системи управління закладом вищої освіти.
Ключові слова: управлінські компетентності, молоді фахівці, модель, заклад вищої освіти, освітня діяльність.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2021.46.0.4601
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.