ІНФОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Zoryna Yurynets, Iryna Snovydovych

Анотація


Анотація. Організування продуманої системи формування управ­лін­сь­ких компетентностей молодих фахівців обумовлена якістю та процесом надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Тому, важливим є налагодження інформаційного й аналітичного забезпечення, моніто­рингу формування управлінських компетентностей молодих фахівців у закладах вищої освіти.

Метою статті є обґрунтування концептуальних основ побудови інфо­ло­гічної моделі формування управлінських компетентностей молодих фахівців у закладах вищої освіти.

У дослідженні запропоновано інфологічну модель формування управ­лінських компетентностей молодих фахівців, яка сприяє забезпеченню без­пе­рер­вного розвитку здобувачів вищої освіти та потребує інтер­активної взаємодії усіх функціональних елементів системи управління закладом вищої освіти. Розроблено змістовно-просторову модель інфор­ма­ційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компе­тент­ностей молодих фахівців, що є основою інформаційно-аналі­тич­ного забезпечення інфологічної моделі формування управлінських компетентностей молодих фахівців у процесі управління закладом вищої освіти. Робота інформаційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компетентностей молодих фахівців, пов’язана із підсис­темою моніторингу й адаптування та повинна підтримуватись завдяки автоматизованій інформаційній системі управління закладом вищої освіти. Представлено процес інтеграції інформаційної й аналітичної підсистеми формування управлінських компетентностей молодих фахівців до системи управління закладом вищої освіти.

Ключові слова: управлінські компетентності, молоді фахівці, модель, заклад вищої освіти, освітня діяльність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2021.46.0.4601

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.