БРЕНД КРАЇНИ У СУЧАСНИХ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ

Denys Pudryk, Aleksiy Kwilinski, Anastasia Nazarenko

Анотація


Анотація. У статті проаналізовано роль бренду країни при формуванні міграційної політики країни. Автором висунуто гіпотезу, що країни з сильним брендом мають більш сприятливі умови для акумулювання висо­ко­кваліфікованої робочої сили та зростання обсягів небажаної міграції. У якості змінних обрано: рівень сприйняття бренду країни її стейк­хол­дерами, що обраховується рейтинговою агенцією Future Brand; індекс чистої міграції, розрахований експертами Міжнародної органі­зації з міграції. Для виявлення трендів у наукових дослідженнях із питань мігра­ції використано бібліометричний аналіз та програмне забезпечення VOSviewer; для підтвердження висунутої гіпотези використано ста­тис­тич­ний метод ANOVA та програмне забезпечення Eviews для чоти­рьох кластерезованих груп країн за даними агенції Future Brand. Резуль­тати дослідження свідчать про статистично значущу різницю в рівнях ін­дексу чистої міграції між групами країн «Countries» та «Status countries», «Experience countries», «Country brands», а також між дер­жа­вами груп «Status countries» та «Experience countries». У той же час, гіпотезу про наяввність статистично значимой різниці між група­ми країн «Status countries» та «Country brands» за індексом чистої міграції не підтверджено.

Ключові слова: імідж країни, бренд, іммігранти, міграція, емігранти, трудові ресурси, інтелектуальний капітал.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3453

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.