БРЕНД КРАЇНИ У СУЧАСНИХ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ
Анотація
Анотація. У статті проаналізовано роль бренду країни при формуванні міграційної політики країни. Автором висунуто гіпотезу, що країни з сильним брендом мають більш сприятливі умови для акумулювання висококваліфікованої робочої сили та зростання обсягів небажаної міграції. У якості змінних обрано: рівень сприйняття бренду країни її стейкхолдерами, що обраховується рейтинговою агенцією Future Brand; індекс чистої міграції, розрахований експертами Міжнародної організації з міграції. Для виявлення трендів у наукових дослідженнях із питань міграції використано бібліометричний аналіз та програмне забезпечення VOSviewer; для підтвердження висунутої гіпотези використано статистичний метод ANOVA та програмне забезпечення Eviews для чотирьох кластерезованих груп країн за даними агенції Future Brand. Результати дослідження свідчать про статистично значущу різницю в рівнях індексу чистої міграції між групами країн «Countries» та «Status countries», «Experience countries», «Country brands», а також між державами груп «Status countries» та «Experience countries». У той же час, гіпотезу про наяввність статистично значимой різниці між групами країн «Status countries» та «Country brands» за індексом чистої міграції не підтверджено.
Ключові слова: імідж країни, бренд, іммігранти, міграція, емігранти, трудові ресурси, інтелектуальний капітал.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3453
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.