МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ І ПРОСУВАННЯМ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЇХ ВИХОДІ НА РИНКИ ЄС
Анотація
Анотація. В умовах інтерактивної маркетингової бізнес-взаємодії доцільно поглиблювати й удосконалювати методи, процедури, механізми та стратегії ціноутворення на продукцію промислового підприємства, що має відбуватися на маркетингових конкуренційних засадах з урахуванням конфігурації фундаментальних сил ринку та інформаційної підтримки. У роботі запропоновано модель маркетингового управління цінами підприємств України при їх виході на ринки ЄС, що базується на визначенні конкурентних можливостей для вітчизняних підприємств, дослідженні конкурентного статусу середовища, окресленні споживчих запитів щодо товарного асортименту, встановленні найдоцільніших маркетингових комунікацій, оцінці стратегічних установок маркетингу, моделюванні функції управління цінами та дозволяє підвищити маркетингову ефективність управління операційно-комерційною діяльністю підприємства. У статті удосконалено теоретико-методичні засади маркетингового управління цінами і просуванням підприємств України при їх виході на ринки ЄС в умовах інтерактивної бізнес-взаємодії.
Ключові слова: маркетинг, управління, ціни, підприємства, просування, стратегія, модель.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3449
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.