МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ І ПРОСУВАННЯМ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЇХ ВИХОДІ НА РИНКИ ЄС

Serhii Kasian, Stanisław Borkowski, Nadia Artyukhova

Анотація


Анотація. В умовах інтерактивної маркетингової бізнес-взаємодії до­ціль­но поглиблювати й удосконалювати методи, процедури, механізми та стратегії ціноутворення на продукцію промислового підприємства, що має відбуватися на маркетингових конкуренційних засадах з ураху­ванням конфігурації фундаментальних сил ринку та інформаційної під­тримки. У роботі запропоновано модель маркетингового управління цінами підприємств України при їх виході на ринки ЄС, що базується на визна­ченні конкурентних можливостей для вітчизняних підприємств, дослідженні конкурентного статусу середовища, окресленні споживчих запитів щодо товарного асортименту, встановленні найдоцільніших маркетингових комунікацій, оцінці стратегічних установок маркетингу, моделюванні функції управління цінами та дозволяє підвищити марке­тин­гову ефективність управління операційно-комерційною діяльністю підприємства. У статті удосконалено теоретико-методичні засади маркетингового управління цінами і просуванням підприємств України при їх виході на ринки ЄС в умовах інтерактивної бізнес-взаємодії.

Ключові слова: маркетинг, управління, ціни, підприємства, просування, стратегія, модель.

 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3449

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.