ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ЯК ВІДПОВІДЬ НА СУЧАСНІ ВИКЛИКИ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Anna Hryshchuk, Marianna Hunkevych

Анотація


Досліджується суть поняття диджиталізації та її основні переваги в управлінні бізнес-процесами. Проаналізовано законодавче забезпечення впровадження цифрових технологій у сфери державного управління та бізнесу в Україні. Розглянуті особливості впровадження та використання процесу диджиталізації в управлінні бізнес-процесами в галузі туризму. Використовуючи метод узагальнення (на основі статистичних даних, прогнозних оцінок сценаріїв розвитку туризму в Європі), обґрунтовується потреба застосування цифрових технологій як необхідного інструменту відновлення розвитку туризму в сучасних умовах в Україні. Аргументовано, що диджиталізація є одним із ключових факторів успіху та забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання галузі подорожей та відпочинку, особливо у поточній кризовій ситуації, спричиненій пандемією коронавірусу Covid-19. На основі порівняння, здійснено детальний аналіз диджитал-інструментів, які вже використовуються туристичними компаніями в світі та в Україні, а також представлені пропозиції щодо розширення їхнього асортименту з метою удосконалення управління бізнес-процесами в індустрії туризму.

Ключові слова: диджиталізація, цифрова економіка, управління, бізнес-процеси, туризм, туристичні послуги, диджитал-інструменти, онлайн-туризм.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3412

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.