ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
Анотація
Розглянуто наукові підходи до тлумачення поняття «соціальна відповідальність бізнесу» (СВБ) та сформульовано авторське тлумачення його сутності. Визначено основні причини, які обмежують впровадження практики соціально відповідального ведення бізнесу на підприємствах. Акцентовано увагу на взаємозв’язку СВБ із конкурентоспроможністю підприємства. Розроблено систему управління корпоративною соціальною відповідальністю, яка охоплює конкретні заходи, а також відповідні структурні підрозділи підприємства, за якими вони повинні бути закріплені. Обґрунтовано особливості впровадження принципів СВБ на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Висвітлено основні соціальні програми та гарантії, які застосовуються для працівників підприємства. Значну увагу приділено соціальних та технічним заходам, що спрямовані на захист природного навколишнього середовища. Розглянуто існуючі проблемні аспекти, які стримують параметри розвитку та впровадження соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано заходи, які повинні стати стимулом для корпоративної соціальної відповідальності як одного із ефективних напрямів розвитку бізнесу в Україні.
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність, бізнес, соціальні заходи, соціальні гарантії.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3410
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.