ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Svitlana Urba, Bohdana Kudria

Анотація


Розглянуто наукові підходи до тлумачення поняття «соціальна відповідальність бізнесу» (СВБ) та сформульовано автор­ське тлумачення його сутності. Визначено основні причини, які обме­жують впровадження практики соціально відповідального ведення бізнесу на підприємствах. Акцентовано увагу на взаємозв’язку СВБ із конкурентоспроможністю підприємства. Розроблено систему управ­ління корпоративною соціальною відповідальністю, яка охоплює конкретні заходи, а також відповідні структурні підрозділи підпри­ємства, за якими вони повинні бути закріплені. Обґрунтовано особливості впровадження принципів СВБ на вітчизняних машино­будівних підприємствах. Висвітлено основні соціальні програми та гарантії, які застосовуються для працівників підприємства. Значну увагу приділено соціальних та технічним заходам, що спрямовані на захист природного навколишнього середовища. Розглянуто існуючі проблемні аспекти, які стримують параметри розвитку та впро­ва­дження соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано заходи, які повинні стати стимулом для корпоративної соціальної відпо­відаль­ності як одного із ефективних напрямів розвитку бізнесу в Україні.

Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність, бізнес, соціальні заходи, соціальні гарантії.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3410

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.