ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Liubov Drozdovska

Анотація


У статті здійснено оцінювання показників формування кадро­вого потенціалу ресурсного забезпечення вищої освіти України який безпосередньо задіяний в освітньому процесі. Проведена характе­рис­тика його стану на основі аналізу статистичної звітності, зокрема, структура викладацького складу вищої школи та динаміка її чисель­ності, показники діяльності аспірантури та докторантури та концен­тра­ція захистів дисертаційних досліджень за галузями знань, а також здійснено їх порівняння із змінами попиту абітурієнтів на здобуття вищої освіти. Всебічне комплексне оцінювання кількісного і якісного складу кадрового потенціалу є актуальним, оскільки відобра­жає стан і тенденції розвитку системи освіти. За результа­тами оцінювання визначена необхідність вдосконалення принципів та підходів до форму­вання кадрового потенціалу вищої освіти із враху­ванням потреб у відтворенні трудових ресурсів відповідних галузевих ринків.

Ключові слова: вища освіта, кадрове забезпечення вищої освіти, викладацький склад вищої школи, педагогічні працівники, науково-педа­гогічні працівники, наукові працівники, аспірантура, докторантура.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3401

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.