ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗРОБКОЮ НОВОГО ТОВАРУ В УМОВАХ ВІДКРИТИХ ІННОВАЦІЙ
Анотація
Досліджено особливості управління розробкою нового товару в умовах відкритих інновацій та їх відмінності від умов закритих інновацій. Розглянуто основні принципи відкритих інновацій та механізм їх практичного впровадження в процес розробки нового товару на прикладі моделі Stage-gate. Доведено, що удосконалення процесу управління з урахуванням принципів відкритих інновацій призводить до покращення інноваційної діяльності за рахунок можливості залучення ідей та технологій ззовні, а також продажу ідей чи технологій, які недоцільно використовувати певною компанією. Виокремлено перспективи та проблемні аспекти впровадження концепції відкритих інновацій в процес розробки нового товару в Україні та запропоновано шляхи для покращення.
Ключові слова: новий товар, дослідження і розробки, відкриті інновації, процес управління розробкою нового товару, інноваційна модель.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.43.0.3018
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.