ПРОГНОЗУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

O. Starynets

Анотація


Обґрунтовано теоретичні засади прогнозування ефективності антикризового управління телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах. Проаналізовано погляди світових вчених-економістів щодо прогнозування ефективності антикризового управління, а також проведено критичний аналіз існуючих моделей та методів. За допомогою системного підходу висвітлено проблему звуження економічного потенціалу підприємства, зменшення його виробничих потужностей та скорочення чисельності працівників відповідно до реального попиту та ринкових можливостей. Обґрунтовано, що для підвищення точності прогнозів та врахування специфіки телекомунікаційних підприємств варто використовувати комбінацію індексних методів, яка дозволятиме вводити в розгляд спеціальний набір узагальнюючих показників та враховуватиме результати господарської діяльності, що відображаються сумою грошових коштів підприємства, які залишаються для використання підприємством по закінченню фінансування його виробничо-господарського розвитку. Комплексне застосування інтегральних показників дозволить використовувати не лише кількісні, але й якісні показники ефективності антикризового управління, а це вирішує ряд недоліків статистично-фінансових методів прогнозування. Запропонований теоретичний підхід відкриває нові горизонти для осучаснення рейтингових систем оцінювання загроз банкрутства підприємств, що уможливлює річне, квартальне та щомісячне узагальнення результатів, а також суттєво підвищуватиме точність прогнозування ефективності антикризового управління телекомунікаційних підприємств.

Ключові слова: прогнозування, моделювання, системний підхід, антикризове управління, телекомунікаційне підприємство.



DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2019.41.0.2863

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.