ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ СЕЛЕКЦІЙНОГО НАСІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ “СЕСВАНДЕРХАВЕ-УКРАЇНА”)
Анотація
Розкрито сутність та особливості стратегічного управління маркетинговою діяльністю у сфері сільського господарства. Оцінено рівень конкурентоспроможності продукції досліджуваного підприємства за допомогою матриці BCG, методу оцінювання на основі визначення конкурентоспроможності продукції підприємства та методів на основі бенчмаркінгу. Надано пропозиції щодо удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства на вітчизняному ринку селекційного насіння.
Ключові слова: стратегічне управління, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність стратегічна зона господарювання, ринок селекційного насіння.DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2019.41.0.2837
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.