КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ АУДИТОРІЇ У КОНТЕКСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНВЕРГЕНТНИХ МЕДІА: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
У статті розглянуто поняття медіа-конвергенції, її характеристики, рівні та передумови виникнення. У контексті аналізу медіа-конвергенції особливу увагу звернено на комунікативну активність аудиторії у створенні та споживанні медіа-продукції. Описано соціальні аспекти функціонування громадських медіа (зокрема, блогів), а також можливості типологізації інтернет-аудиторії за рівнем комунікативної активності.
Ключові слова: медіа-конвергенція, Інтернет, аудиторія, комунікативна активність, блог.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua