КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ АУДИТОРІЇ У КОНТЕКСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНВЕРГЕНТНИХ МЕДІА: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

O Kozachenko

Анотація


У статті розглянуто поняття медіа-конвергенції, її характеристики, рівні та передумови виникнення. У контексті аналізу медіа-конвергенції особливу увагу звернено на комунікативну активність аудиторії у створенні та споживанні медіа-продукції. Описано соціальні аспекти функціонування громадських медіа (зокрема, блогів), а також можливості типологізації інтернет-аудиторії за рівнем комунікативної активності.
Ключові слова: медіа-конвергенція, Інтернет, аудиторія, комунікативна активність, блог.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua