ВПРОВАДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ НЕРІВНОСТІ В УКРАЇНІ

A. Prokhorova

Анотація


Ґрунтуючись на результатах зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з матема-
тики та української мови і літератури 2010–2012 років, проаналізовано диференціацію
освітніх можливостей на рівні вступу до вищого навчального закладу залежно від
типу школи, яку закінчив абітурієнт і типу населеного пункту, в якому ця школа зна-
ходиться. Припускається, що ЗНО, формально пропонуючи рівні можливості вступу
до вищих навчальних закладів, фактично не лише не забезпечує рівність доступу до
освіти кожного абітурієнта, а і закріплює нерівність стартових шансів, яка зумовлена
соціальним походженням і проявляється у вигляді нерівного доступу до якісного на-
вчання на попередніх рівнях здобуття освіти.
Ключові слова: освіта, освітня нерівність, зовнішнє незалежне оцінювання.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua