ОСОБЛИВОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОСТІ В ДІЛОВИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Анотація
Статтю присвячено проблемі відображення соціально-економічних проблем
сучасності в українських ділових засобах масової інформації. У статті розглянуто
процес функціонування в Україні ділових засобів масової інформації та процес їх
соціальної спрямованості, висвітлено особливості вектора подання тих чи інших
соціально-економічних явищ у ЗМІ.
Ключові слова: ринкова економіка, ділові засоби масової інформації, ділова преса,
ділова аналітика, ділові бізнес-ресурси, діловий інтернет-портал, масова комунікація,
соціологія масової комунікації.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua