ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ З ПОЗИЦІЇ СОЦІОЛОГІЇ

O Butylina

Анотація


Статтю присвячено проблемі організації освітнього простору сучасного вищого
навчального закладу. Зроблено спробу сформувати цілісне бачення цього простору
через призму соціологічних уявлень щодо того, яким він має бути, щоб результати
освітнього процесу не розходилися з очікуваннями і потребами індивіда та суспільства.
При цьому соціологічне бачення освітнього простору вищого навчального закладу
розкривається через висвітлення процесів соціалізації та ідентифікації, що у ньому
відбуваються. Автор вважає, що необхідне ускладнення та розширення освітнього
простору може бути здійсненим за допомогою реалізації спеціальних освітніх про-
грам, які є “центром тяжіння”, ядром освітнього простору вищого навчального закладу.
Ключові слова: освітній простір, соціальний простір, соціальна взаємодія


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua