РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ КОНСТРУЮВАННЯ НОРМАТИВНИХ ҐЕНДЕРНИХ ДИСКУРСІВ
(на прикладі сучасної української телереклами)

T. S. Bureychak

Анотація


Переосмислення ґендерних уявлень є неминучим наслідком загальних
соціокультурних трансформацій, що відбуваються в сучасному українському
суспільстві. Доволі помітну роль у цих процесах відіграє консюмеристська культура,
яка інтенсивно розвивається у пострадянській період. З огляду на це головне питання –
якими є нормативні ґендерні дискурси, що просуваються одним із найпотужніших
механізмів консюмеристської культури – рекламою. В статті запропоновано аналіз
закордонних та вітчизняних досліджень, виконаних на цю тему, обґрунтовано
методологію власного дослідження та презентовано результати аналізу стратегій
конструювання ґендерних дискурсів сучасною українською рекламою.
Ключові слова: реклама, ґендерна ідентичність, дискурси.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua