“ЖІНОЧИЙ” МАЛИЙ БІЗНЕС У УКРАЇНІ В ПЕРІОД СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Анотація
У статті представлені результати пілотного етапу дослідження жінок-власни-
ць малих бізнесів в Україні, проведеного на основі напівструктурованих глибинних інтерв’ю 1 . Розглянуто ставлення респонденток до гендерних особливостей підприємництва в українському суспільстві; досліджено структуру та склад персональних мереж жінок у малому бізнесі з метою аналізу використання соціального капіталу та трансформації різних типів зв’язків на різних етапах розвитку малого бізнесу.
Ключові слова: жінки у малому бізнесі, соціальний капітал, мережевий аналіз.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua