ЕВАЛЮАЦІЯ ЯК СИСТЕМА ІННОВАЦІЙНОГО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У СОЦІОЛОГІЧНІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
Анотація
Розглянуто проблему наукової й практичної цінності такої оціночної категорії як
евалюація і визначається її функціональна роль. Надійна інформація про якість освіти
стає у сучасному світі виробничим ресурсом, а в основу успішних стратегій управління
якістю навчання закладаються такі базові елементи як, широкий погляд на освітні ре-
зультати і поєднання різних методів оцінки освітніх досягнень, якість освітніх програм
і ефективність освітнього процесу. Метою є розгляд наукової та практичної цінності
евалюації, визначення її функціональної ролі у соціологічній перспективі на основі
зарубіжного та вітчизняного досвіду. Термін «евалюація» в галузі освіти передбачає
її сприйняття як інтегративної категорії оціночно-аналітичної діяльності в різних
проектах по управлінню якістю освіти. Одним із основних напрямів модернізації освіти
в Україні є формування евалюаційної культури як чинника у визначенні цінності науко-
вих й освітніх програм і проектів, а також окреслення ролі евалюації у демократизації
освітнього простору нашої держави.
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, оцінювання, оцінювальні
дослідження, евалюація, евалюційний підхід.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua