УЯВЛЕННЯ ПРО ІДЕАЛЬНОГО ВИКЛАДАЧА
В СТУДЕНТІВ З РІЗНОЮ МОТИВАЦІЄЮ ДО НАВЧАННЯ

Inna HALETSKA, Olesia GUNKO

Анотація


Досліджено зв’язок мотивації до навчання та уявлень про ідеального викладача.
Вищий рівень інтринсивної мотивації до навчання поєднується з наданням переваги
таким якостям ідеального викладача: залучення студентів до наукових досліджень,
патріотизм, широкий світогляд, ерудованість, глибокі знання предмета. Мотивовані на
«Отримання диплома» студенти мало важливими вважають високий рівень інтелекту
викладача, доступність у викладенні матеріалу, широкий світогляд, ерудованість,
креативність і творчий підхід, а вимогливість до студентів вважають найменш важ-
ливою рисою. Студенти з вищим рівнем успішності зазначають важливість високого
рівня інтелекту, глибоких знань предмета, чесності, широкого світогляду, ерудованості,
як найважливішу якість частіше згадують доступність у викладенні матеріалу. У разі
нижчого рівня успішності (більша кількість перездач) менш важливими вважають
глибокі знання предмета, об’єктивність оцінювання, логічність у вимогах, чесність
і креативність.
Ключові слова: компетенції викладача, уявлення про ідеального викладача,
інтринсивна мотивація, мотивація до навчання.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.