КЛАСИФІКАЦІЯ ЛЕКЦІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА ВИМОГИ ДО НИХ
Анотація
У статті визначено поняття навчальної презентації як засобу унаочнення теоретичного
матеріалу в ході його подання на лекції у ВНЗ, зроблено спробу узагальнення класифікацій
лекційних презентацій за метою застосування, структурою, способом функціонування тощо.
На основі узагальнення сучасної літератури та Інтернет-матеріалів із проблем використання
презентацій висунуто та обґрунтовано вимоги до підготовки лекційних навчальних
презентацій, їхньої структури, технічного оформлення слайдів та демонстрації слайд-шоу.
Ключові слова: комп’ютерні технології, лекційна презентація у ВНЗ, класифікація
презентацій, вимоги до презентацій
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3953
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.