ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В МОВНУ ПІДГОТОВКУ
ВЧИТЕЛІВ -СЛОВЕСНИКІВ
Анотація
У статті розглянуто проблему впровадження технології проектування, зокрема
використання проекту, який сприяє мовній підготовці майбутнього вчителя початкових класів.
Запропоновано план пошуково-дослідницької роботи щодо виявлення авторських неологізмів
О. П. Довженка, характеристики нових слів за словотворчими нормами української літературної
мови та структурою, що сприятиме розкриттю закономірностей авторського словотворення.
Ключові слова: технології проектування, інноваційні підходи, метод проектів, авторські
неологізми, потенціальні слова, оказіональні слова, авторські новоутворення, продуктивні і
непродуктивні способи словотворення.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3945
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.