ЕЛІТАРНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ
ШКОЛИ

Тетяна Космеда

Анотація



Сьогодні простежуємо скерованість лінгвістичних досліджень на дискурсцентричну
парадигму. Актуальною у зв’язку зі сказаним є проблема опису вишуканих дискурсів
професійного спрямування, зокрема й педагогічного. Йдеться про елітарне мовлення викладачів
вищої школи, його особливості, зокрема й у ракурсі використання типових дискурсивних слів.
Констатується необхідність опису яскравих педагогічних дискурсів із метою з’ясування їх
дієвості та можливості популяризації.
Ключові слова: дискурсцентрична наукова парадигма, педагогічне мовлення, педагогічний
дискурс, дискурсивні слова, елітарне педагогічне мовлення.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3791

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.