ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ
МОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Микола Вашуленко

Анотація


Розкрито шляхи вдосконалення структури, змісту і методичних підходів до побудови сучасного
початкового курсу української мови в умовах реформування загальноосвітньої школи. Зроблено
висновок про продуктивності поєднання в структурі навчального предмета змістового і
процесуального блоків, які забезпечують функціональний підхід до засвоєння учнями мовної теорії,
яка є основою формування мовленнєвих умінь, загального развитку і виховання молодших школярів.
Ключові слова: початкова мовна освіта, мовні знання, мовленнєві вміння, комунікативні вміння,
культура спілкування, комунікативно-діяльнісний підхід, компетентнісно орієнтоване навчання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3785

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.