ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті розкрито мету, зміст, провідні принципи особистісно зорієнтованої мовної освіти.
Детально охарактеризовано способи організації дослідного учіння української мови і мовлення
та прийоми педагогічної допомоги старшокласникам.
Ключові слова: формування творчої особистості, взаємозв’язок у розвитку когнітивних,
креативних та оргдіяльнісних умінь, суб’єктний досвід, комплексні вправи, проектна діяльність,
методи та форми інтерактивного навчання, соціокультурна змістова лінія, узагальнені способи
пізнавальної та мовленнєвої діяльності.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3784
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.