ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗАНОГО НАВЧАННЯ УСНОГО І ПИСЕМНОГО
МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ У МЕТОДИЧНІЙ СПАДЩИНІ О. БІЛЯЄВА

Валентина Бадер

Анотація


У статті розглядається методична спадщина О. Біляєва в аспекті навчання усного
й писемного мовлення школярів; узагальнюються ідеї видатного вченого щодо
методики організації і проведення уроків розвитку мовлення; з’ясовується роль
методичних напрацювань науковця в подальшому розвитку української
лінгводидактики.
Ключові слова: українська лінгводидактика; зміст, форми, методи і засоби
навчання; взаємозв’язане навчання усного і писемного мовлення; лінгводидактична
система; комунікативно-мовленнєві вміння і навички.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2010.50.3780

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.