До нових вимірів у звязку між вербальною креативністю і комунікативною компетенцією дитини
Анотація
Пояснення ключових слів даної статті (комунікативна компетенція і вербальна креативність) ґрунтується на взаємозв'язку мови і мислення. рівень вербальної креативності вказує на якість комунікативної компетенції людини. Ця детерміністична зв'язок між поняттями в статті аналізується в трьох частинах. У першій частині мова йде про різні інтерпретаціях понять "твор ний мова "," творча мова ".
У другій частині автор спирається на виділені Н. Хомський поняття мовної компетенції і генерації мовних конструкцій (Performance). В останній частині роботи зроблені теоретичні висновки і показана зв'язок між вербальною креативністю і п'ятьма субкомпетенціямі в рамках комму- никативной компетенції, що розуміється комплексно (мовна, мовленнєва, діскурсів- ная, стратегічна, соціокультурна компетенція). Ключові слова: мова, мова, вербальна креативність, комунікативна компе- тенция, дитина.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2009.48.3578
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.