СПЕЦИФІКА ТВОРЕННЯ ОНІМНОГО ПРОСТОРУ
ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ ДЛЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
(НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ-КАЗКИ ВСЕВОЛОДА НЕСТАЙКА
“НЕЗВИЧАЙНІ ПРИГОДИ В ЛІСОВІЙ ШКОЛІ”)
Анотація
Об’єктом дослідження є онімні факти, засвідчені повістю-казкою В. Нестайка
“Незвичайні пригоди в лісовій школі”. Систематизовано найменування персонажів
із урахуванням варіантів і частотності їх використань, на основі чого вибудувано
зоонімні гнізда. Проаналізовано структуру, моделі і змістове наповнення зоонімів.
Розглянуто функції зоонімів – ідентифікації, індивідуалізації, розгортання сюжету.
Ключові слова: онімний простір, зоонімне гніздо, відапелятивний зоонім,
функція ідентифікації, індивідуалізації, сюжетотворення.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2012.56.2622
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.