НАЗВИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ
У ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ЗАГОЛОВКАХ
(НА УКРАЇНСЬКОМУ ТА ХОРВАТСЬКОМУ МАТЕРІАЛІ)
Анотація
Статтю присвячено дослідженню трансформованих у заголовках сучасних
українських та хорватських періодичних видань назв художніх творів вітчизняних
та зарубіжних письменників, які зараховано до масиву фразеології. Вивчено
головні прийоми застосованих трансформацій та інтенції журналістів, які вдаються
до таких трансформацій. Проаналізовано семантичні зміни, яких зазнали
оригінальні назви.
Ключові слова: трансформація, фразеологізм, заголовок, прагматичний ефект,
семантика.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2012.56.2583
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.