ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ
ВИНИКНЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЛАКУН У ВЕРБАЛЬНІЙ
ТА НЕВЕРБАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
(НА МАТЕРІАЛІ ІСПАНОМОВНИХ ДЖЕРЕЛ)
Анотація
Розглянуто причини появи та шляхи утворення інформаційних лакун.
Визначено два види їхнього впливу на сприйняття адресатом ― хибну та
зацікавлену інтерпретації. Проілюстровано цей вплив у вербальній та
невербальній комунікації. Визначено характер відношення між наслідками
появи інформаційних лакун у вербальній комунікації та „мовною грою”.
Передбачено шляхи запобігання виникненню інформаційних лакун.
Ключові слова: інформаційна лакуна, хибна інтерпретація, зацікавлена
інтерпретація, вербальне і невербальне спілкування, „мовна гра”.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.