ІМПРЕСИВНА МОВА ЗМІ: НАВІГАЦІЯ ДО РЕЗУЛЬТАТУ
Анотація
У статті досліджено засоби актуалізації імпресивної мови ЗМІ та перспективи майбутньої журналістики в Україні; проаналізовано актуальні для суспільства теми: Нова Армія, проблеми історії; визначено найбільш уживані терміни й поняття на стику журналістики і медіатехнологій; з’ясовано суть медійних трендів.
Ключові слова: журналістика, імпресивна мова, фактчекінг, фічер, медійні тренди.
Повний текст:
PDFПосилання
Паспорт професії // Доступно з: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/zhurnalist_multimediynih_vidan.pdf
Яцимірська М. Г. Культура мови журналіста. – Львів: ПАІС, 2017. – С. 22.
Указ Президента України № 339/2018 від 24 жовтня 2018 року «Про відзначення у 2018 році Дня Гідності та Свободи» // Доступно з: https://www.president.gov.ua
Наталія Патрікєєва. Пишемо фічер у стилі Forbes. 9 кроків. – 24 червня 2017 // Доступно з: http://medialab.online/news/py-shemo-ficher-u-sty-li-forbes-9-krokiv/
Ганна Трегуб. Девід Кровлі: «Фактчекінг – одна з найцікавіших проблем сучасного світу». – 4 грудня 2016 // Доступно з: https://tyzhden.ua/Culture/179784
Антоніна Черевко. Новий єдиний світ. Тотальна недовіра до медіа – абсолютно глобальний тренд. – 17 листопада 2017 // Доступно з: https://detector.media/infospace/article/132049/2017-11-17-novii-edinii-svit-totalna-nedovira-do-media-absolyutno-globalnii-trend/
«Плюралізм у джинсі», новини з соцмереж та потреба у медіаграмотності – медійні тренди 2017 року // Доступно з: https://ms.detector.media/ethics/standards/plyuralizm_u_dzhinsi_novini_z_sotsmerezh_ta_potreba_u_mediagramotnosti_mediyni_trendi_2017_roku/
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2018.44.9380
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.