КЕЙСИ У СТУДІЮВАННІ МЕДІАМЕНEДЖМЕНТУ
Анотація
Крім того, вирішення кейсів дозволить студентам розвивати навички комунікації, презентації, командної роботи, управління власним часом. Вирішення кейсів сприяє розвитку аналітичного та критичного мислення студентів, а це вельми необхідно для подальшої діяльності. Кейси вдало поєднують у собі нові знання та розвиток особистих якостей студентів, так званні «hard and soft skills».
Кейси використовують у бізнес-школах, проте їх вдало можна застосувати і для навчання студентів факультетів журналістики. Катастрофічна ситуація з підручниками та навчальною літературою може бути покращена завдяки кейсам. При використанні інформаційних технологій, кейсові завдання легко трансформувати, оновлювати та вносити щорічні зміни.
Ключові слова: кейси у медіаменеджменті, медіаменеджмент, практичні завдання для студентів, журналістська освіта, мас медії, медіаменеджерські навички студентів.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Іванов В.Ф. Журналістська освіта//Український медіа-ландшафт – 2010 [Текст]. Ukrainian media landscape – 2010 / Валерій Іванов [та ін.] ; [уклад.: О. Волошенюк, А. Кулаков]. – Київ: Представництво Фонду Конрада Аденауера, 2011. – 40 с.
Корконосенко С.Г. Преподаем журналистику / Корконосенко С.Г. – Спб.: Изд-во Михайлова В.А., 2004. – 240 с.
Хоменок О. Друковані ЗМІ: огляд // Український медіа-ландшафт – 2010 [Текст]. Ukrainian media landscape – 2010 / Валерій Іванов [та ін.] ; [уклад.: О. Волошенюк, А. Кулаков]. – Київ: Представництво Фонду Конрада Aденауера, 2011. – 40 с.
Albarran A. Handbook of Media Management and Economics /Alan B. Albarran, Sylvia M. Chan-Olmsted, Michael O. Wirth – NewJersey-London: LEA, 2006. – 716 p.
Hollifield A. Media Management: A Casebook Approach / C. Ann Hollifield, Jan LeBlanc Wicks, George Sylvie, Wilson Lowrey – NY: Routledge, 2016. – 405 p.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.