МЕДІАПРОДУКТ ЕЛЕКТРОННИХ ЗМІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ МОЗАЇЧНОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДІ
Анотація
У статті проаналізовано процес формування мозаїчного мислення у молоді та вплив на нього медіапродукту електронних ЗМІ.
Ключові слова: мозаїчне мислення, кліпове мислення, фрагментарне мислення, калейдоскопічне мислення, медіапродукт, телепрограми, електронні ЗМІ, медіа-середовище.
Повний текст:
PDFПосилання
Горлач Д. Кліпове мислення як фактор впливу на організацію мережевих видань / Дмитро Горлач // Український інформаційний простір: Науковий журнал факультету журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв / Гол. редактор М. С. Тимошик. – Число 4. – К.: КНУКіМ, 2016. – С. 15-19.
Информация – самый сильный наркотик последнего десятилетия [Електронний ресурс] // Фокус. – 2008. – 08 липн. – Режим доступу до ресурсу: https://focus.ua/society/21836/
Кліпове мислення: прийшов, побачив, забув [Електронний ресурс] // Світогляд. – 2013. – 10 жовтн. – Режим доступу до ресурсу: http://svitohlyad.com.ua/samovdoskonalennya/klipove-myslennya-pryjshov-pobachyv-zabuv/.
Маклюэн М. Галактика Гуттенберга: Становление человека печатающего. (The Gutenberg Galaxy: The Making of Typographic Man) / М. Маклюэн – М.: Академический проект, 2005. – 496 с.
Сотні франківців прийшли TEDxIvanoFrankivsk послухати про «силу розуму» [Електронний ресурс]. – Курс. – 30 вересня 2017, – Режим доступу до ресурсу: http://kurs.if.ua/news/sotni_frankivtsiv_pryyshly_na_tedxivanofrankivsk_posluhaty_pro_sylu_rozumu_fotoreportazh_58357.html)
Тоффлер Э. Третья волна: пер. с англ. / Э. Тоффлер. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2004. – 781 с.
Фрідман О. Психологія кліпового мислення. Що це таке? [Електронний ресурс]. / Олег Фрідман // ІТ-ТЕХНОЛОГІЇ – Режим доступу до ресурсу: http://itstechnology.ru/page/klipovogo-mislennja-shho-ce-take]/
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2018.43.8342
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.