ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУ В ЗМІ

Yurij Vaskivskyj

Анотація


Зважаючи на те, яке значне місце в сучасному суспільстві і найрізноманітніших сферах бізнесу посідає реклама, цілком зрозуміло, чому цей феномен вивчає чимало науковців. Деякі з них пояснюють причини популярності й ефективності реклами, інші звертають увагу на реакцію публіки на ті чи інші способи просування та результати цього впливу на людську психіку. Більшість тих, хто вивчає рекламу, спрямовує свої дослідження на те, щоб зробити механізм її роботи іще більш ефективним; іншими словами, вони намагаються з’ясувати, як впливати на аудиторію з меншими затратами та значимішими результатами. Утім, є праці, які пропонують цілком дієві підходи до рекламного бізнесу та комунікації. Ця стаття аналізує книги американських та європейських науковців, спрямовані на дослідження сутності впливу та переконання, які є основою рекламної діяльності.

Ключові слова: реклама, психологія реклами, рекламний менеджмент, етика реклами, маркетинг.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алдер Х. НЛП. Сучасні психотехнології / Херрі Алдер. – Санкт-Петербург: Питер, 2001.

Зімбардо Ф. Соціальний вплив / Ф. Зімбардо, М. Ляйппе. – Санкт-Петербург: Питер, 2001. – 160 с.

Лизанчук В.В. Психологія мас-медіа: підручник / В.В. Лизанчук. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – 420 с.

Оховен М. Магія енергійних продаж. Стратегія успіху у сфері збуту / Маріо Оховен. – Москва: Интерэксперт, 2003. – 256 с. – (2).

Хопкінс Т. Мистецтво торгувати / Том Хопкінс, 2015. – 464 с.

Чалдіні Р. Психологія впливу / Роберт Чалдіні. – Харків: Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2015. – 368 с.

Шмітт Б. Емпіричний маркетинг: як змусити клієнта відчувати, думати, діяти, а також співвідносити себе з вашою компанією / Бернд Шмітт, 2001. – 400 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2018.43.8327

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.