ЕЛІТНА РІВНІСТЬ: ДЛЯ КОГО СТВОРЕНІ ТЕКСТИ ВИДАНЬ АВТОМОБІЛЬНИХ БРЕНДІВ
Анотація
Роздуми, представлені у статті, мають мовознавчий характер. З огляду на специфіку галузевої преси вони виходять, однак, за рамки вузькозрозумілої сфери синхронної лінгвістики. Тема перебуває в рамках мовознавчого пресознавства і є прикладом поєднання інструментів, властивих цій галузі з маркетинговими дослідженнями. Безпосереднім предметом аналізу є категорія одержувача/читача транспортної галузевої преси, яка відіграє істотну роль в брендингу, тобто процесі побудови і фіксації позитивного зображення марки. Відповідне формування читацької аудиторії є запланованим елементом брендингу і має прямо пропорційний вплив на число здобутих клієнтів.
Ключові слова: створення іміджу бренду, прес-бренд, реципієнт, перлокуція.
Ключові слова: створення іміджу бренду, прес-бренд, реципієнт, перлокуція.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2017.42.7686
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.