АДРЕСАТ І АДРЕСАНТ В ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ
Анотація
У статті розглядаються найбільш виразні комунікативні новації у відносинах між адресантом та адресатом на прикладі одного з найпоширеніших жанрів гіпертекстової комунікації – блогу. Автор доходить висновку, згідно з яким ключова роль у процесі формування блогу належить переосмисленню функцій «цільової аудиторії».
Ключові слова: адресат, адресант, цільова аудиторія, гіпертекстова комунікація, комп’ютерно-опосередкована комунікація, блог, інтернет-щоденник, екстраконтекст, інтраконтекст.
Ключові слова: адресат, адресант, цільова аудиторія, гіпертекстова комунікація, комп’ютерно-опосередкована комунікація, блог, інтернет-щоденник, екстраконтекст, інтраконтекст.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2017.42.7682
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.