ІДЕОЛОГІЗАЦІЯ ПРЕСИ:
ІСТОРІЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ЗАСАД

Taras Lylo

Анотація


У статті проаналізовано основні історичні періоди процесу ідеологізації преси в різ-
них країнах, уплив яких поширювався за межі окремих держав. Згаданий процес найбіль-
ше виявив себе в більшовицькій та нацистській концепціях ЗМІ, однак ці концепції мали
попередників, без напрацювань яких ленінські чи ґьоббелівські підходи до преси не були
б такими ефективними.
Ключові слова: преса, ідеологія, ідеологема, ідеологізація, ідеологічна маркова-
ність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2016.41.7375

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.