ІНТЕРНЕТ-РАДІО В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ
Анотація
Досліджено основні тенденції розвитку Інтернет- радіо в Україні як
сучасного виду засобів масової інформації. Розглянуто Інтернет-радіостан-
ції, які можуть дозволити собі бути нішевими і спеціалізованими, адресо-
ваними вузькій цільовій аудиторії, скажімо, шанувальникам одного музич-
ного стилю, представникам певної професії тощо. Автор зазначає, що му-
зичну радіостанцію в Інтернеті можна підібрати на будь-який смак, а деякі
ресурси мають десятки жанрових каналів-плейлістів.
Ключові слова: Інтернет-радіо, радіомовлення, реклама, Інтернет-ЗМІ,
Інтернет-журналістика.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2015.40.5823
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.