КОМУНІКАТИВНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
РЕГІОНАЛЬНИХ НОВИН
ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОДУКТУ
Анотація
Схарактеризовано комунікаційний процес в інформаційному суспіль-
стві, осмислено методологію і методи дослідження регіональних новин як
соціокультурного продукту. На основі дослідження стверджено, що новин-
ний соціокультурний продукт регіонального телебачення в Україні може бу-
ти насичений національно-духовним, морально-громадянським інформацій-
ним потенціалом за умови, коли на регіональному телебаченні, як і в усіх
ЗМІ, запанує змагання журналістських професійних чеснот за абсолютні, на-
ціональні, громадянські, сімейні та особисті цінності.
Ключові слова: регіональне телебачення, новини, комунікація, профе-
сіоналізм, національно-духовні цінності, правдива інформація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2015.40.5812
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.