СПЕЦИФІКА ІДЕОЛОГІЗАЦІЇ В МЕДІАСФЕРІ: ЗМІ ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ ІДЕОЛОГІЗАЦІЇ
Анотація
Розглянуто значення і призначення ЗМІ в сучасному ідеологічному
процесі. Зокрема висунуто тезу про те, що деідеологізація медій набуває рис
їх імпліцитної ідеологізації, тобто так звана медіаідеологія є фактичним
продовженням класичних ідеологічних виявів у ЗМІ.
Ключові слова: ідеологія, ідеологема, медіаідеологія, деідеологізація
ЗМІ, неолібералізм, м’яка ідеологія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2015.40.5754
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.