ТЕЛЕВІЗІЙНІ ДЕБАТИ
ЯК ФОРМА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Анотація
У дослідженні йдеться про сучасний стан і перспективи розвитку тео-
ретико-практичної моделі дебатів як ефективного засобу політичних ко-
мунікацій у різних країнах світу. Історія виникнення дебатів в Європі, США
сформувала своєрідну культуру, що передбачає дотримання правил ведення
публічних дискусій. Тепер теледебати в демократичних країнах слугують
механізмом контролю громадянського суспільства над владою, тобто реалі-
зовують функцію професійної журналістики як «четвертої влади».
На прикладі проведення Національних теледебатів на Першому Націо-
нальному каналі напередодні позачергових президентських і парламентських
виборів 2014 р. в Україні проаналізовано переваги і недоліки цього формату як
інструменту соціальних комунікацій. Втілення ідеї теледебатів в інформацій-
ному просторі України дозволяє покращити політичну культуру українського
суспільства, розвивати навички ораторського мистецтва учасників, підвищити
відповідальність за слова і дії лідерів і представників політичних партій.
Ключові слова: телевізійні дебати, соціальні комунікації, політична
культура.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2015.40.5730
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.