СИМВОЛЬНА МОВА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Olexandr Shevchenko

Анотація


У статті схарактеризовано особливості символьної мови ЗМІ, розкрито зна-
чення символів у формуванні контента відповідно до специфіки соціально-культур-
ного середовища. Культура та символіка розвиваються одночасно. Кожна культура
характеризується символами, які найяскравіше втілюють ключові ідеї та цінності.
Символ є тією елементарною одиницею, що сполучає зміст і форму, він пов’язаний
із позначуваним ним об’єктом так, що зміст знака та його прототипу представля-
ються самим знаком і розкриваються через інтерпретацію.
Ключові слова: символ, знак-образ, візуальна комунікація, мова ЗМІ, семіоти-
ка, міжкультурна комунікація, культура.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2014.39.5708

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.